پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد امام زمان (عج)

سردار «جعفری» در پیامی میلاد امام زمان (عج) را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۵۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ - 25February 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد امام زمان (عج)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در پیامی میلاد امام زمان (عج) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و از فرخنده‌ترین روز‌های خلقت است. روزی است که قائم آل محمد (ص)، سرو رعنای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی قدم بر صفحه هستی گذاشت.میلاد مبارک حضرت مهدی ـ ارواحنا فداه ـ در نیمه شعبان هر سال نور امید تازه‌ای به دل‌ها می‌پاشد این امید، مخصوص مجموعه‌ی شیعیان یا حتّی مخصوص امت مسلمان هم نیست. اصلِ امید به یک آینده‌ی روشن برای بشریت و ظهور یک موعود، یک منجی، یک دست عدالت‌گستر در سرتاسر جهان، تقریباً مورد اتفاق همه‌ی ادیانی است که در عالم سراغ داریم.

امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی‌ خودسازی و تکامل خواهد بود. آری انتظار یعنی امید برای وضعیت بهتر که با قدوم حضرت ولی‌عصر(عج) منجی عالم بشریت محقق خواهد شد.

اینجانب فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را به مردم ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان  و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها