طی سخنانی مطرح شد؛

مدیر کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی: انقلاب اسلامی توانست دست استکبار را کوتاه کند

امیر دریا دار دوم «عباسی»، به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ - 10February 2024
مدیر کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛ انقلاب اسلامی توانست دست رژیم استبدادی و استکباری طاغوت را از سیطره بر کشور عزیزمان کوتاه نماید
به گزارش خبر نگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی، امیر دریا دار دوم «عباسی» مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۲ بهمن \یامی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است؛
 
۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در تاریخ پر افتخار کشورمان نماد و تجلی قدرت، ایمان و آگاهی مردم بود و ارمغان این حرکت برای ملت بازگرداندن عزت، کرامت انسانی و اقتدار ملی می‌باشد.
 
انقلاب اسلامی که با رهبری داهیانه زعیم بزرگ اسلام و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) توانست دست رژیم استبدادی و استکباری طاغوت را از سیطره بر کشور عزیزمان کوتاه نماید و تبلور غرور و خودباوری با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشد.
 
بر همین اساس برای گرامیداشت این روز بزرگ آحاد مردم شریف، ولایتمدار و غیرتمند در کنار خانواده‌های معظم و مکرم شهدا، جانبازان و ایثارگران با حضور در راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن ضمن بیعت با آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پاسخ محکمی به زیاده گویی‌ها و شرارت‌های دشمنان این مرز و بوم در فریب دادن نسل جوان در کوچک شمردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند داد. بی شک حضور گسترده در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان از بصیرت ملی در مقابل توطئه‌های دشمنان و ایستادگی در پای آرمان‌های والای نظام انقلاب اسلامی و خلق حماسه‌ای دیگر می‌باشد و این حرکت ضامن امنیت کشور و ناکامی و نامیدی برای دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار