در دوازدهمین اجلاس بسیجیان استان یزد مطرح شد؛

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد: ساماندهی بیش از ۶ هزار نفر از نخبگان

سرهنگ محدث گفت: ۶ هزار و ۴۷۰ نفر از نخبگان استان در قالب کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد سازماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ - 06February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حمیدرضا محدث» جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج در دوازدهمین اجلاس بسیجیان استان یزد که با حضور تعدادی از مسئولان استان یزد برگزار شد با اشاره به مهم‌ترین اقدامات هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد اظهار داشت: رویکرد اساسی مجامع بسیج تقویت شبکه نخبگانی و حل مسئله و مطالبه‌گری برای حل مسائل است.

وی ادامه داد: اجلاس امسال با محوریت گفتمان و سیاست‌های کلان کشور در سطح استان و بررسی موانع و راهکارهای انجام این سیاست‌ها برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج در سطح شهرستان و اقشار ۲۰ گانه بسیج تشکیل شده که این مجامع مردم پایه و به‌دوراز دیوان‌سالاری و مظهر همکاری و هماهنگی و همچنین پرچم‌دار مطالبه‌گری و تخصص در عرصه‌های مختلف است که مبنای تمامی این حرکت‌ها نیز بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به محورهای ۷ گانه این بیانیه است.

محدث به برگزاری ۳ جلسه دبیرخانه شهید مدرس با حضور مسئولان بلندپایه به‌منظور ارائه طرح‌های بسیج برگزار شده اشاره و اظهار داشت: در این مدت ۶ هزار و ۴۷۰ نفر در شبکه نخبگانی بسیج استان در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز، گروه‌ها و کارگروه‌های تخصصی سازماندهی و ۱۱۱ نفر از اعضای شبکه نخبگانی بسیج در دستگاه‌های حاکمیتی استان در دوساله اخیر فعالیت داشته و ۲۱ نفر از نخبگان بسیج جهت نقش‌آفرینی در کارگروه‌های استان معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: فعال‌سازی، تقویت، توسعه، شبکه‌سازی ۷۴ کارگروه و گروه تخصصی در استان برای ایفای نقش مؤثر در حل و رفع مسائل و کمک به تحقق دولت اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این یک سال بوده است.

محدث به تهیه ۵۶ طرح، شبه طرح، بسته سیاستی و راهکار به فراخور مسائل احصا شده را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت ذکر و تصریح کرد: ۶ طرح از گروه‌های استانی، ۳۰ طرح از کارگروه‌های شهرستان بررسی شد که در مجمع مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت ۶ طرح داوری در اجلاسیه دوازدهم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار