مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

زبان هنر بهترین ابزار برای ترویج ارزش‌ها است

«رشیدی» گفت: زبان هنر بهترین ابزار برای ترویج ارزش‌ها و مبارزه با رذایل اخلاقی است.
کد خبر: ۶۴۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ - 05February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرسزبان هنر بهترین  ابزار برای ترویج  ارزش‌ها است  از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز (دوشنبه) در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و گرامیداشت استاد «سپهوند» که با حضور «اعظم روانشاد» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از هنرمندان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره هنرمند فقید «حسین سپهوند»، اظهار داشت: استان لرستان خاستگاه هنرمندان متعهد و فرهیخته ای است که با هنر خود گامهای موثری در راه اعتلای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی برداشته اند.

وی افزود: در جشنواره های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری شاهد درخشش هنرمندان و نویسندگان لرستانی هستیم که این مهم نشان از هوش و استعداد  و قریحه هنری و ادبی فرزندان این دیار دارد.

مدیرکل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان،  گفت: زبان هنر بهترین  ابزار برای ترویج ارزش‌ها و مبارزه با رذایل اخلاقی است.

رشیدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه خاطرنشان کرد:  در دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی هنرمندان متعهد با هنر خویش یار و یاور انقلاب اسلامی بودند.

وی به فعالیت‌های زنده‌یاد «سپهوند» در رشته فیلمسازی، تدوین فیلم و تدریس در دانشگاه گریزی زد و گفت: این هنر مند فقید لرستانی آثار  ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار