مدیرکل ارشاد اسلامی لرستان:

برگزاری یادواره‌ها فرصتی برای ترویج داشته‌های فرهنگی استان لرستان است

«روانشاد» گفت: برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت‌ها تذکری به ما مسئولین فرهنگی و فرصتی برای ترویج شخصیت والای فرهنگی هنرمندان استان است.
کد خبر: ۶۴۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ - 05February 2024

به گزارش دفاع‌پرسبرگزاری گرامیداشت‌ها فرصتی برای ترویج شخصیت والای فرهنگی هنرمندان استان است از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز (دوشنبه) در آئین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و گرامیداشت استاد «سپهوند» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، انجمن سینمای جوان استان، خانه سینمای مستند و با حضور سرهنگ پاسدار محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان و جمعی از هنرمندان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره هنرمند فقید «حسین سپهوند»، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های فرهنگی، فرصتی برای ترویج شخصیت والای فرهنگی هنرمندان استان و ادامه راه آنها است.

وی افزود: برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت‌ها تذکری به ما مسئولین فرهنگی و فرصتی برای ترویج شخصیت والای فرهنگی هنرمندان استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: در حقیقت با این برنامه‌ها و ذکر اخلاق نیکوی این هنرمندان، عرصه هنر را انسانی‌تر می‌کنیم.

روانشاد با بیان اینکه زنده‌یاد «سپهوند» یک شخصیت ممتاز اجتماعی در بین هنرمندان است، گفت: امیدواریم هنرجویان ایشان نیز ادامه‌دهنده راه و منش و متانت و اخلاق نیکوی ایشان باشند.

وی اضافه کرد: زنده‌یاد «سپهوند» از جمله هنرمندانی هستند که صبوری چهره ایشان در ذهن من و ذهن شما و همگان، ماندگار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: فعالیت‌های زنده‌یاد «سپهوند» در رشته فیلمسازی، تدوین فیلم و تدریس در دانشگاه مثال‌زدنی است.

روانشاد با بیان اینکه آغاز جشنواره فیلم فجر با یاد این هنرمند فقید کمک می‌کند که ادامه‌دهنده راه «حسین سپهوند ها» باشیم، گفت: متأسفانه این شخصیت والا خیلی زود از میان ما و جامعه هنری استان، پر کشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها