مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

اعزام بیش از ۵ هزار دانش آموز کرمانی به اردو‌های راهیان نور

«رضایی» از اعزام بیش از ۵ هزار دانش آموز کرمانی به اردو‌های راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 05February 2024

اعزام بیش از ۵ هزار دانش آموز کرمانی به اردو‌های راهیان نور

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان «رضا رضایی»، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در یادمان شهدای منطقه والفجر ۸ و در جمع دانش آموزان شرکت کننده در اردو‌های راهیان نور از اعزام بیش از پنج هزار دانش آموز کرمانی به اردو‌های راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی در ادامه گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود. اجرای طرح اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

رضایی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند. همچنان که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت‌ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند.

وی بیان کرد: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها