معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

اجرای برنامه‌های دهه فجر در قالب «چلّه روایت پیشرفت» در مازندران

حجت الاسلام «درخشنده» از اجرای برنامه‌های دهه فجر در قالب «چلّه روایت پیشرفت» از ۱۲ دی تا ۲۲ بهمن در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ - 31January 2024

اجرای برنامه‌های دهه فجر در قالب «چلّه روایت پیشرفت» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «علی اکبر درخشنده» معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغات اسلامی فعالیت‌های مرتبط با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب «چله روایت پیشرفت» از ۱۲ دی شروع کرد و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری و.. در ایام «چله روایت پشرفت» در سطح استان مازندران خبر داد و افزود: طراحی محتوا‌ها و پوستر‌ها برای فضاسازی شهری، تهیه محتوای تبلیغی برای مبلغان، مربیان و تریبون داران مختلف از برنامه‌ها به شمار می‌آید.

ححت الاسلام درخشنده با اظهار اینکه تبلیغات اسلامی با مسئولیت کمیته هیأت و تشکل‌های دینی، جلسات مختلف در قالب این کمیته برگزار کرد، گفت: جلسه‌ای نیز با حضور استاندار و اعضای شورای هیأت مذهبی تمام شهرستان‌های استان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های دهه فجر ادامه داد: برپایی میز خدمت هیأت مذهبی در نمازجمعه‌ها، برپایی نشست جهاد تبیینی مبلغین، مسئولین هیئات مذهبی و فعالان انقلابی در شهرستان‌ها، برپایی موکب‌های خیابانی برای ایجاد شور و نشاط به ویژه در روز ۲۲ بهمن از برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

وی با عنوان اینکه روح حاکم بر این محتوا‌ها الهیات پیشرفت و ناظر بر مبانی گفتمانی امامین انقلاب است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای ۱۴ عنوان فعالیت، از جمله تئاتر و سرود، برپایی نمایشگاه‌های مذهبی و فرهنگی و جشن‌های خیابانی ویژه ایام دهه فجر از جمله برنامه‌ها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار