مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران:

همایش تجلیل از ۲۵۰ نام آور ورزش مازندران برگزار می‌شود

«رجبی وندچالی» از برگزاری همایش تجلیل از ۲۵۰ نام آور ورزش مازندران در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ - 31January 2024

همایش تجلیل از ۲۵۰ نام آور ورزش مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «علی رجبی وندچالی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران امروز در نشست با خبرنگاران  از وجود ۸۰۰ هیأت ورزشی استانی و شهرستانی در استان خبر داد و اظهار داشت: پیش بینی می‌شود بیش از دو هزار ویژه برنامه توسط هیأت‌های ورزشی دهه فجر در استان برگزار شود.

وی با عنوان این که ۲۰ ویژه برنامه مهم در استان در دهه فجر برگزار می‌شود، شمار پروژه‌های نیمه کاره استان را ۴۶ طرح بیان کرد و افزود: در ایام دهه فجر ۲۲ پروژه ورزشی در استان افتتاح می‌شود.

این مسئول با بیان این که پروژه‌های نیمه تمام ورزشی تا هفته دولت تکمیل می‌شود، ادامه داد: تجلیل از نام آوران آسیایی و پاراآسیایی از برنامه‌های دهه فجر است و بیش از ۲۵۰ نفر در این مراسم تقدیر می‌شوند.

رجبی وندچالی مانور موتورسواران و پرواز پاراگلادیر، برپایی رویداد همنا، افتتاح فاز اول ورزش همگانی بانوان، جمعه بازار ورزش را از دیگر برنامه‌ها بیان و اضافه کرد: برگزاری نشست نخبگان، جشن بزرگ وصال، المپیاد کارگری، المپیاد ورزشی شهید عجمیان در ۲۱ رشته ورزشی، پژوهشی و علمی از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اجرای برنامه بزرگ ورزشی آبی و ساحلی، والیبال کارکنان دولت، ورزش‌های رزمی بانوان، مسابقه دوچرخه سواری و پیاده روی همگانی را از دیگر عناوین ورزشی دهه فجر ذکر کرد و گفت: مسابقه چهارجانبه ورزش فوتبال مازندران و بازیکنان بالای ۵۰ سال و مسابقات جام حذفی فوتبال دهیاری‌های استان نیز در دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول از تجهیز۲۶ روستا به خانه‌های ورزش روستایی خبر داد و اذعان داشت: مازندران از نظر کسب مدال ورزشی قابل مقایسه با چند کشور است.

رجبی وندچالی با بیان اینکه یک چهارم مدال المپیک متعلق به مازندران بوده و اولین دارنده این مدال نیز از استان است، گفت: امکانات مازندران محدود است درحالیکه قبل از انقلاب ۲۲سالن ورزشی داشتیم و اکنون ۵۷۳ سالن ورزشی در استان فعال است.

وی از فعالیت ۱۳۳تیم ورزشی در لیگ‌های مختلف خبر داد و با بیان اینکه باید جایگاه ورزش استان ویژه دیده شود بر لزوم توجه به دایر شدن وزارتخانه کشاورزی و ورزش و جوانان در مازندران تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار