رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

برگزاری همایش «سواد رسانه‌ای» و «هوش مصنوعی» در مازندران/ همایش «طلایه داران انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

حجت الاسلام «اصغری ولوجایی» از برگزاری همایش سواد رسانه‌ای و هوش مصنوعی در مازندران خبر داد و گفت: همایش طلایه داران انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 31January 2024

برگزاری همایش سواد رسانه‌ای و هوش مصنوعی در مازندران/ همایش طلایه داران انقلاب اسلامی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «علی اصغر اصغری ولوجایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک آغاز دهه فجر و بیان اینکه ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» در سراسر استان آغاز شده است، اظهار داشت: امروز زنگ انقلاب در مدارس و نقاط مختلف استان نواخته شد.

وی افزود: این برنامه در راستای تحقق شعار استقلال آزادی جموهری اسلامی که یکی بزرگترین دستاور‌های انقلاب ابرای ایران اسلامی است، برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: ایران اسلامی امرور با گذشت چهل و پنج سال از انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها به استقلال کامل رسیده است. در امنیت غذایی رشد حیاتی داشتیم و لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تبیین شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی وجود فضای گفت‌وگو را در کشور از دستاورد‌های انقلاب برشمرد و از صدا و سیمای مازندران بخاطر برگزاری فضای مناظرات انتخاباتی تشکر کرد.

این مسئول برگزاری انتخابات پرشور در طول چهل و پنج سال داشتیم را نشاط اجتماعی و امیدآفرینی‌ها دانست و اظهار داشت: همه اینها مقدمه‌ای برای انتخابات ۱۱ اسفند است و مسئولان توسط مردم تعیین می‌شوند و از دستاورد‌های نظام است که استمرار جمهوریت را در نظام بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر عدالت علوی و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی و تجلی بخشی اسلامیت در نظام از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است، وجود سردار سلیمانی نیز از دستاورد‌های انقلاب برشمرد.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی تصریح کرد: امروز نام انقلاب اسلامی بر قله‌های پیشرفت و تعالی جهان قرار دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرماید: «ایران اسلامی نزدیک به قله است» و این نشان افتخار برای ایران عزیز است.

این مسئول با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاورد‌های نظام است، گفت: مسئولان خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند.

وی از برگزاری بیش از چهار هزار برنامه در استان مازندران خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌ها از ساعت ۸:۳۰ پنجشنبه ۱۲ بهمن در فرودگاه بین المللی دشت ناز با حضور مسئولان و نماینده ولی فقیه در مازندران آغاز خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ساعت ۹:۳۰ پنجشنبه صوت قطار‌ها و کشتی‌ها به صدا درخواهد آمد، ادامه داد: پس از آن مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای ملامجدالدین ساری با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی پخش سرود‌های انقلابی از مأذنه‌های مسجد و بقاع متبرکه و سیستم صوتی بانک‌ها، یادواره‌های شهدای انقلاب، تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی و بانگ آوران انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، برگزاری جشن بزرگ مبعث پیامبر اکرم، برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی در شهر‌های استان، روستاها، بقاع متبرکه، دانشگاه‌ها و...، برپایی مراسم جنگ شادی از جمله برنامه‌هاست.

این مسئول بیان کرد: همایش دختران و پسران انقلاب اسلامی، سلسله نشست‌های تبیین گفتمان انقلاب، ویژه برنامه ۱۰ شب، ۱۰ مسجد، خدمات رایگان اجتماعی، سلامت، برپایی میز خدمت در مصلا‌های استان، تولید و پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی بویژه در ۹ کانال انقلاب، میزگرد‌های تخصصی از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینما‌های استان، جشنواره هنر‌های تجسمی، جشنواره موسیقی فجر، اجرای نمای صحنه‌ای و خیابانی، طراحی پوستر دهه فجر توسط سپاه کربلا، تولیدات حوزه هنری، همایش پیاده روی بانوان، جشن وصال در بهشهر، دیدار با ۱۵۰ خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان، انتشار وصیت نامه شهدا در فضای مجازی، جشنواره بادبادکها، جشن انقلاب همراه با نشست بصیرتی و تبیین رأی اولی‌ها، جشن انقلاب با محوریت زن محور تربیت خانواده، اجرای برنامه‌های فرهنگی، قصه گویی، جشنواره فرهنگی ورزشی نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

این مسئول اجرای مستند مسیر ۵۷، همایش خانوادگی خانواده در تراز اسلامی، تجلیل از بانوان فعال انقلابی، تجلیل از حماسه آفرینان ۲۳ مرداد در تنکابن، نشست جهاد تبیین با محوریت مقایسه جایگاه زن در اسلام و غرب، یادواره شهدای اصناف، نشست بصیرتی ائمه جمعه و جماعات با موضوع انتخابات، یادواره شهدای حادثه کرمان، همایش تجلیل از نخبگان، همایش طلایه داران انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم عطرافشانی با محوریت روستای شهیدآباد بهشهر، جشنواره سرود چکامه مقاومت، همایش سواد رسانه‌ای و هوش مصنوعی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن برپایی مواکب دستالورد‌های انقلاب در همه عرصه ها، خدمات فرهنگی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه‌ها مردمی است و مردم در همه برنامه‌ها و عرصه‌ها پای کار هستند. همه این‌ برنامه‌ها زمینه سازی است و باید رنگ و بوی رسانه‌ای و انتخاباتی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار