همایش شهرداران مدارس شاهین شهر برگزار شد

همایش شهرداران مدارس شهرستان شاهین شهر در فرهنگسرای نگارستان این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 30January 2024

همایش شهرداران مدارس شاهین شهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، همایش شهرداران مدارس شهرستان شاهین شهر امروز (سه‌شنبه) به همت شهرداری و شورای اسلامی و منطقه آموزش و پرورش شهر شاهین شهر در فرهنگسرای نگارستان این شهر برگزار شد.

«بهرام عمویی» رییس شورای اسلامی شهر شاهین شهر در این همایش با بیان اینکه دانش آموزان امروز آینده‌سازان فردا هستند، اظهار داشت: برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرینی برای مردم‌سالاری و حضور در پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی نقش مهمی در حضور مردم در عرصه‌های مختلف داشت و لازم است امروز نیز از این دستاورد بزرگ نظام اسلامی حراست شود.

همچنین «سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا» فرماندار شاهین‌شهر در این همایش گفت: شما دانش‌آموزان در آینده نزدیک مسوولان کشور هستند کما اینکه مسولان فعلی روزی دانش‌آموز بودند.

«سعید ابریشمی‌راد» شهردار شاهین‌شهر نیز در این مراسم با اشاره به خطبه ۲۱۶ نهج‌البلاغه، تصریح کرد: حضرت علی (ع) بالاترین حقوق را حقوق اجتماعی می‌دانند که یکی از مولفه‌های آن حق انتخاب ما برای سرنوشت خود ماست و باید از آن پاسداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در رشد جامعه، افزود: ما در معرض اطلاعات و دانش قرار داریم ولی در فرایند عقلانیت، لازم است دانش، به شناخت و قدرت تشخیص تبدیل شود. برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان حضرت علی اکبر (ع)، برگزاری جشنواره هوش مصنوعی، برگزاری جشنواره شهیده «زینب کمایی» و معرفی دختر نخبه شاهین شهر از جمله برنامه‌های شهرداری شاهین‌شهر در راستای نشاط شهری است.

«عابدی» معاون پرورشی آموزش و پرورش شاهین‌شهر نیز در این مراسم، بیان داشت: شهرداران مدارس نقش مهمی در هرچه بهتر برگزار شدن جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مدارس دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار