استاندار لرستان:

کارکنان دولت از هیچ کاندیدی نباید جانبداری کنند

زیویار گفت: کارکنان دولت در  لرستان جانب‌ هیچ کاندیدی را نباید داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ - 24January 2024

کارکنان دولت از هیچ کاندیدی نباید جانبداری داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز (چهارشنبه) در حاشیه شورای آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: دولت به‌منظور مشارکت حداکثری مردم و برگزاری سالم و تأمین امنیت و رقابت سالم در انتخابات از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند و کارکنان آن نسبت به هیچ کاندیدی جانب‌داری نخواهند کرد.

وی گفت: یکی از مباحث مطرح شده، نوسازی مدارس و ساخت‌وسازهای مربوط به آن بود که به دلیل مفصل شدن موضوع و تکالیفی که در نهضت ملی مسکن و مسکن مهر تعیین شده، بنا شد کارگروهی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی تشکیل و با حضور مدیران مربوطه تکالیف موردنظر دستگاه‌های اجرایی، مشخص و در اختیار جلسه بعدی قرار گیرند.

استاندار لرستان در ادامه به برگزاری اجلاس نماز اشاره کرد و گفت: سال آینده بناست این اجلاس در استان برگزار شود که نقش زیادی در تربیت دینی فرزندان خواهد داشت که اعتبار آن از مرکز تأمین می‌شود و هماهنگی‌های لازم در این زمینه توسط استان انجام خواهد شد.

زیویار در ادامه به روایت پیشرفت اشاره کرد و گفت: این موضوع به این معناست که ما می‌توانیم و همه هم‌وطنان و هم استانی‌های ما در خصوص احیای واحدهای راکد و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی و تکمیل همه آنها پیش‌قدم هستند و در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشور به آن دچار شده است کارهای بزرگی در سطح استان انجام شده که لازم است دانش‌آموزان آنها را ببینند و بدانند که مردم ایران می‌توانند کارهای بزرگ را عملی کنند.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به اینکه بخش عمده‌ای از مسئولیت اجرایی انتخابات بر عهده آموزش‌وپرورش است هم بنده و هم نماینده ولی‌فقیه در استان به این موضوع اشاره داشتیم.

استاندار لرستان، افزود: دولت ضمن اینکه به‌منظور مشارکت حداکثری مردم و برگزاری سالم و تأمین امنیت و رقابت سالم در انتخابات از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد، کارکنان آن نسبت به هیچ کاندیدی جانب‌داری نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها