مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد؛

پیش‌بینی برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای ایام دهه فجر

«روانشاد» از پیش‌بینی برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای ایام دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: باید با جدیت بیشتری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر و گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی ایران را نسبت به گذشته را انجام داد.
کد خبر: ۶۴۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 16January 2024

پیش‌بینی برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برای ایام دهه فجر

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان روز (یکشنبه) در نشست تخصصی تبیینی قرارگاه بصیرتی بسیج هنرمندان، اظهار داشت: به‌عنوان اثربخش‌ترین حوزه مسئولیتی در بخش فرهنگی باید طوری عمل کنیم، برنامه‌های دهه فجر زمینه‌ساز حضور حداکثری در انتخابات باشد.

وی به اهمیت موضوع انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: بر اساس راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در انتخابات پیشرو چهاراصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری به‌منظور مشارکت حداکثری در انتخابات مدنظر قرار گرفته شده چرا که منویات معظم‌له چراغ راه ما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفی در استان اجرا خواهد شد، افزود: باید با جدیت بیشتری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر و گرامیداشت سالروز انقلاب اسلامی ایران را نسبت به گذشته را انجام داد.

روانشاد گفت: برنامه‌های دهه فجر برنامه‌هایی هستند که به انتخابات وصل می‌شوند و این می‌تواند کمک کند تا یک انتخاب پرشور برگزار شود که دغدغه نظام و کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها