خدمت‌رسانی گروه جهادی یاوران امام رئوف (ع) به عشایر اردل

سرهنگ «ایزدی» گفت: سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی و ادارات امور عشایر و دامپزشکی درمنطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 13January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «علی‌اصغر ایزدی» مسئول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در ادامه خدمت‌رسانی به عشایر، همزمان با هفته مقاومت و به نیابت از سردار دل‌ها و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، اردوی گروه جهادی یاوران امام رئوف (ع) با همکاری دستگاه‌های مختلف با رویکرد‌های فرهنگی، ارایه خدمت مومنانه و محرومیت‌زدائی، ارائه خدمات دامپزشکی، مشاوره، آموزش و کارآفرینی در روستای عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

وی افزود: در بخش فرهنگی برنامه‌هایی از جمله غبار روبی گلزار شهدای لندی باحضور کلیه اعضای گروه‌های جهادی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و زیارت پنج خانواده شهید با حضور مدیران کل مرتبط با جامعه عشایری، اجرای نماز جماعت با حضور گروه‌های جهادی و مردم، برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مقاومت، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدا جوایز و لوازم التحریر، نشست با سران منطقه و دیدار چهره به چهره، دیدار باخانواده‌های دارای معلول و صعب العلاج برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بخش خدمت مومنانه نیز ۱۷۰ کیسه آرد، ۱۷۰ کیسه سیب زمینی، ۱۷۰ کیسه شکر سه کیلوئی، ۱۷۰ بسته پرتقال پنج کیلویی، ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته کامل لباس در اندازه‌های مختلف توزیع شد همچنین اهدای یک دستگاه بخاری و یک ویترین به آخرین فردی که در روستا ازدواج کرده بود انجام شد.

ایزدی عنوان کرد: با حضور میدانی مدیر کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری و همکاران جهادی وی تزریق واکسن و تجویز دارو همچنین سم پاشی محل‌های نگهداری دام و طیور صورت گرفت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره و ترویج کشاورزی و کار آفرینی نیز برگزاری کلاس زنبورداری و کاشت گیاهان داروئی برای اهالی روستا انجام شد همچنین شناسائی و هماهنگی یک محیط مناسب جهت باغداری وکارآفرینی صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار