رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران باید پیرو خط شهدای عرصه رسانه باشند

«ربیعی» گفت: امروز در عرصه رسانه باید پیرو خط شهید غلامرضا رهبر و سایر شهدای عرصه خبر باشیم و راهی را که به برکت خون این شهدا آغاز شده ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۴۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ - 11January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «احسان ربیعی» رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری  امروز در نشست صمیمی اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری که به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: شهید غلامرضا رهبر یکی از شهدای بزرگی است که زندگی سراسر نور و اخلاص داشته و با بهره‌گیری از زبان و قلم صحنه‌های زیبایی برای انقلاب اسلامی آفرید.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری افزود: شهید غلامرضا رهبر به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی "رهبر روایت‌گری دفاع مقدس است" همچنین این شهید گرانقدر با توجه به مجاهدت‌های بی‌نظیر خود در دفاع مقدس و روایت ایثار‌های رزمندگان به نام "خون‌نگار انقلاب اسلامی" معروف است که این عناوین نشان می‌دهد شهید رهبر در سنگر رسانه و خبر رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه زندگی شهید غلامرضا رهبر مملو از صحنه‌های اخلاص، فداکاری و ایثار است، ادامه داد: امروز نیز در عرصه رسانه باید پیرو خط شهید رهبر و سایر شهدای این عرصه باشیم و راهی را که به برکت خون این شهدا آغاز شده ادامه دهیم.

ربیعی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، عنوان کرد: جهاد تبیین یکی از موضوعات مهم جامعه است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران قصد دارند در فضای رسانه و مجازی انواع ضربه‌ها را به کشور وارد کنند و مقابله با این موضوع نیازمند هدشمندی است.

وی تصریح کرد: حدود دو ماه آینده زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و اگر فضای رسانه‌ای کشور حرکت صحیح و انقلابی نداشته باشد دشمنان به اهداف شوم خود می‌رسند.

ربیعی با اشاره به اقدامات بسیج رسانه در چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که مقرر است اختتامیه آن در روز ۱۴ بهمن‌ماه برگزار شود یکی از برنامه‌های شاخص و مهم بسیج رسانه در استان محسوب می‌شود که درحال پیگیری است، سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اما امسال این رقم به ۵۰۰ اثر افزایش پیدا کرده و این یعنی در این حوزه شاهد رشد ۱۰۰ درصدی هستیم.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت نیز یکی دیگر از اقدامات بسیج رسانه است همچنین مقرر است سال آینده رویداد و لیگ جام رسانه‌ای امید در استان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار