یادداشت/ مریم جلیلی

امید و خودباوری در وطن روشن است

با شهادت دانشمندان هسته‌ای، چرخه صنعت هسته‌ای کشور با تلاش ادامه دهندگان راه این شهیدان پر فروغ‌تر و پر سرعت‌تر به راه خود ادامه داده است.
کد خبر: ۶۴۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ - 11January 2024

سالگرد دو شهید دانشمند هسته‌ای، شهیدمصطفی احمدی روشن و شهید مسعود علی محمدی

گروه استان‌های دفاع‌پرس - مریم جلیلی، دانشمندان هسته‌ای ایران در مسیر زنده نگه داشتن چرخه هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و در این مسیر با تلاش‌های مستمر خود توانسته‌اند جرقه‌های امید و خودباوری را در وطن روشن کنند.

اینها شیر مردانی هستند که در عرصه علم و تکنولوژی همانند میدان جنگ ایستادند و با مقاومت خود پرچم پیشرفت و تعالی کشور را با افتخار بر افراشته‌اند.

بی شک دشمن هرگز نمی‌تواند شاهد عظمت کار این عزیزان باشد و دست به رفتارهایی می زند تا روحیه آن ها را تضعیف کند و یکی از این اقدامات غیر انسانی و غیر اخلاقی که در تمامی سال ها بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم ترور دانشمندان و بزرگانمان بوده است.

اما دشمن این را باید بداند که هیچ ابر قدرتی توانایی خاموش کردن این چراغ پر فروغ میهن دوستی در دل مردان آزاده کشور را نخواهند داشت و گواه این حرف درخشش دانشمندان ما در تمام صحنه‌های علمی دنیا است امروز با موفقیت‌های که اساتید و دانشمندان کشورمان برایمان به ارمغان آورده‌اند نشان داده‌اند راه شهدای عزیزمان ادامه دارد و چون خاری بر چشم دشمن با جانفشانی‌های بیشتر برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار