یادداشت/ مریم جلیلی

عملیات کربلای ۵ عملیات غرور آفرینی بود

مقاومت و فداکاری رزمندگان در جنگ هشت ساله بر هیچکس پوشیده نیست. رزمندگانی که در مقابل آتش های توپخانه دشمن با روحیه خود باوری، ایمان و وطن دوستی ایستادگی کردند.
کد خبر: ۶۴۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 08January 2024

عملیات کربلای ۵ غرور آفرین عملیبات بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، مقاومت و فداکاری رزمندگان در جنگ هشت ساله بر هیچکس پوشیده نیست. رزمندگانی که در مقابل آتش های توپخانه دشمن با روحیه خود باوری، ایمان و وطن دوستی ایستادگی کردند.

عملیات کربلای ۵ یکی از عملیات های غرور آفرین دوران دفاع مقدس می‌باشد که فرماندهی معظم کل قوا از این عملیات به عنوان"شب‌های قدر انقلاب" یاد کرده و خاطر نشان شدند. خاطره ماندگار خونین حسینی آن عملیات نباید فراموش شود و هر کس آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب قلم خواهد خورد.

اکنون با پاسداشت حماسه جاودانه ان عملیات غرور آفرین یاد و خاطره دلاور مردی‌ها و جانفشانی‌های شهیدان سرافراز و گرانقدر را گرامی میداریم و لزوم بازخوانی آرمان‌های مقدس شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های دفاع از حرم اهل بیت(ع) را در تضمین امنیت و قدرت بازدارنگی کشور ضروری دانسته و منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا را دستور کار خود قرار داده و با اتحاد و بصیرت برای اقتدار و رشد کشور عزیزمان گام خواهیم برداشت.

انتهای پیام/ مریم جلیلی

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار