شهید قدس/ استاندار کردستان:

تصویر روشنی از مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش در دنیا وجود دارد

«زارعی‌کوشا» با محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان گفت: امروز تصویر روشنی از مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش در دنیا وجود دارد.
کد خبر: ۶۴۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ - 07January 2024

تصویر روشنی از مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش در دنیا وجود داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا «استاندار کردستان» در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان آینده‌نگری را برای توسعه دانشگاه‌های استان مورد تأیید و با اهمیت ذکر کرد و اظهار داشت: انکار نمی‌کنیم که طی ۳۰ سال گذشته، جز برخی مقاطع، بهره‌برداری مناسب و شایسته‌ای از ظرفیت دانشگاه‌ها وجود نداشته است، که برای این امر هم نمی‌توان کسی را مقصر جلوه داد، چرا که همیشه با یکسری محدودیت ها، نبود اعتبار و قوانین دست و پا گیر مواجه هستیم.

وی، با انتقاد از طرح جامع اراضی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: معتقدم این طرح جامعیت کامل و لازم را ندارد و نیاز به کار بیشتری دارد.

زارعی‌کوشا طرح جامع اراضی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، باید برای رفع نواقص عودت داده شود، چرا که نمی‌تواند تصویب شود و تغییر کاربری‌ها با اراضی‌های موجود مغایرت دارد.

وی بیان کرد: اراضی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان باید با دو قید، تأمین نیاز‌های خوابگاه متاهلین و مسکن جامعه پزشکی سنندج برای دانشگاه علوم پزشکی حفظ شود، چرا که دولت تحت هیچ شرایطی در هیچ مقطع دیگری برای احداث خوابگاه متأهلین و مسکن به جز متقاضیان مسکن ملی، به کادر پزشکی سنندج، زمینی تخصیص نخواهد داد.

استاندار کردستان در ادامه با محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان گفت: امروز تصویر روشنی از مبارزات شهید قاسم سلیمانی با داعش در دنیا وجود دارد.

زارعی کوشا یادآور شد: بدتر از اقدام وحشیانه تروریستی کرمان، موضع‌گیری‌هایی است که شبه روشنفکران وابسته داخلی اتخاذ کرده‌اند، این مسائل نشانه‌های واضح استیصال و درماندگی دشمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار