مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

فاجعه انفجار تروریستی کرمان تصویری واضح از ضعف دشمنان است

سرهنگ زارع این اقدام ناجوانمردانه را تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: این اقدام نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بازدارد.
کد خبر: ۶۴۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ - 05January 2024

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، اظهار داشت: فاجعه انفجار تروریستی در سالروز میلاد با سعادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و گرامی‌داشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که موجب به شهادت رسیدن و جراحت تعدادی از هم وطنان عزیز کشورمان شد، بار دیگر اوج قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.

وی این اقدام ناجوانمردانه را تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: این اقدام نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بازدارد.

سرهنگ زارع ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های عزادار بیان داشت: این فاجعه ناگوار را به حضرت صاحب الزمان (عج)، محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تمام مردم عزیز ایران به ویژه جامعه ایثارگران تسلیت عرض میکنم و از درگاه خدای متعال برای شهدای این حادثه، علو درجات و هم نشینی با حضرت زهرا سلام الله علیهما و برای مجروحان، شفای عاجل مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار