شهید قدس/

سی و ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

سردار «اکبری» گفت: همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع سه هزار بسته معیشتی، آزادی ۱۲ زندانی و افتتاح ۳۰ پروژه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ - 02January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: به همین مناسبت ۱۵۰ سری جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: در این رزمایش سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری که قبلا در بانک اطلاعاتی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ثبت نام شده‌اند، توزیع می‌شود.

سردار اکبری عنوان کرد: همچنین ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی در سطح چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود و تعداد ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد توسط مجموعه سپاه در این ایام آزاد می‌شوند.

وی اضافه کرد: از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، مبلغ یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان کمک در قالب رزمایش‌های کمک‌های مومنانه جمع‌آوری و بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شده که جا دارد از مردم ولایتمدار، نهاد‌های حمایتی و فرمانده محترم کل سپاه و ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین تشکر کنم.

در ادامه سرهنگ پاسدار «هوشنگ فولادی» مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار داشت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی که در این ایام افتتاح می‌شوند در زمینه مسکن محرومان، جاده و غسالخانه است.

وی افزود: در برنامه‌های آتی نیز در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی شرب و کشاورزی، امنیت غذایی و ساماندهی حاشیه شهر‌ها و... را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به توزیع سه هزار بسته معیشتی در این روز بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری به یاد شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه، عدس، لپه است.

سرهنگ فولادی اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، آزادسازی ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و افتتاح ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی به همراه سه هزار بسته معیشتی را در راستای نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم دانست که در چهارمحال و بختیاری تحت عنوان مرحله سی و ششم رزمایش کمک‌های مومنانه در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار