طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی: پیکر شهید گمنام در روز رحلت حضرت ام‌البنین تشییع خواهد شد

دریا دار عباسی گفت: پیکر مطهر شهید گمنام روز چهارشنبه ششم دی هم زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) در محل یادمان شهید گمنام دانشگاه هنر تشییع و تدفین خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 21December 2023

نشست مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با رئیس دانشگاه هنر اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس آذربایجان شرقی، دریا دار دوم «رضا عباسی» ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دانشگاه هنر اسلامی تبریز در مراسم میزبانی شهدای گمنام و آماده سازی محل تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در محوطه دانشگاه خواستار هماهنگی، وحدت و پیش بینی برگزاری مراسمی با شکوه جهت استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در محوطه دانشگاه شدند.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در راستای اهداف و وظایف خود در تلاش است با همراهی مجموعه‌ها و مکان هایی که درخواست حضور شهید گمنام و ساخت یادمان برای این عزیزان هستند این امر را محقق سازند.

عباسی گفت: پیکر مطهر شهید گمنام روز چهارشنبه ششم دی هم زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) که مصادف با روز تکریم مادران و همسران شهدای گرانقدر است با استقبال رسمی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه هنر اسلامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم شهید پرور استان و نیروهای نظامی و انتظامی استان در محل یادمان شهید گمنام دانشگاه هنر تشییع و تدفین خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار