تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در تبریز

پیکر مطهر ۶ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) بر دوش اقشار مردم شهیدپرور تبریز و مسئولان کشوری و لشکری از میدان شهدا تا میدان ساعت این شهر تشییع شد.
کد خبر: ۶۳۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 17December 2023

تشییع پیکر مطهر شش شهدای گمنام در تبریز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، پیکر مطهر ۶ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) بر دوش اقشار مردم شهیدپرور تبریز و مسئولان کشوری و لشکری از میدان شهدا تا میدان ساعت این شهر تشییع شد.

این آلاله های گمنام در عملیات والفجر هشت در منطقه بوارین به سال ۱۳۶۲، والفجر چهار منطقه پنجوین به سال ۱۳۶۲، عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به سال ۱۳۶۵، تک دشمن در منطقه زبیدات به سال ۱۳۶۷ و عملیات خیبر در جزیره مجنون به سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز در مراسم تشییع پیکر مطهر و پاک این شهدا با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هویت ملت‌ها بر پایه ارزش‌ها و تجربیات آنان شکل می‌گیرد و در ایران اسلامی نیز شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس به عنوان نمادی از هویت و شجاعت بوده و جایگاه بسیار مهم و حیاتی دارند.

حجت الاسلام  آل هاشم افزود: شهدا با اهدای جان خود در دوران هشت سال دفاع مقدس، نه تنها دفاع از مرزها و مردم ایران را بر عهده گرفتند بلکه ارزش‌های ایران اسلامی را نیز به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار