پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛

جنایت تروریستی در راسک با طراحی سران نظام سلطه انجام گرفته است

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پیامی تأکید کرد: جنایت ددمنشانه دشمنان در به شهادت رساندن پاسداران امنیت این مرز و بوم در شهرستان «راسک» با طراحی و پشتیبانی سران نظام سلطه انجام گرفته است.
کد خبر: ۶۳۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 16December 2023

شهادت پاسداران امنیت با طراحی سران نظام سلطه انجام گرفته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور در حمله تروریستی اشرار به مقر انتظامی شهرستان راسک پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

جنایت ددمنشانه دشمنان اسلام و قرآن و ایران در به شهادت رساندن پاسداران امنیت این مرز و بوم در شهرستان راسک که با طراحی و پشتیبانی سران نظام سلطه انجام گرفته است را به‌شدت محکوم می‌نمایم.

سازمان انتظامی کشور مأموریت حفظ امنیت را بر عهده دارد و این مأموریت را با صلابت و اقتدار انجام می‌دهد و همه کشور از مسئولین و مردم به آنان افتخار می‌کنند.

حفظ امنیت کشور، خط قرمز است و در این رابطه با هیچ کشور و با هیچ گروه و شخص و شخصیتی تعارف نمی‌کنیم.

ملت شریف ایران مطمئن باشند که بند و بساط این شرارت‌ها جمع می‌شود و اشرار و اربابان آنان به‌زودی مجازات خواهند شد.

این جانب شهادت مظلومانه‌ی مدافعان امنیت این مرز و بوم را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، فرماندهان، مسئولین و کارکنان مقتدر سازمان انتظامی کشور به‌ویژه به خانواده‌ها‌ی معظم این شهدای والامقام تبریک و تسلیت می‌گویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سید ضیاءالدین آقاجانپور

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها