فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع):

بسیجیان دغه‌دغه‌مندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

سردار «اکبری» گفت: نیرو‌های بسیجی دغه‌دغه‌مندان نظام اسلامی هستند و نسبت به ارزش‌های کشور بی‌تفاوت نیستند.
کد خبر: ۶۳۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ - 07December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) امروز در اجلاس مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهید استان، اظهار داشت: ولایت‌مداری مدال افتخار مردم این استان درحقیقت این مردم در دوران‌های مختلف اعم از قبل از انقلاب، دفاع مبارزات انقلابی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت پایدار، دفاع از حرم آل‌الله و... پیشتاز بودند و نشان این موضوع نیز این است که اولین شهید بسیجی مدافع حرم از چهارمحال و بختیاری تقدیم شده است.

وی با اشاره به شکل‌گیری مجمع بسیج در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، افزود: آسیب‌های اجتماعی موجود در این شهرستان‌ها توسط نیرو‌های بسیجی شناسایی شده همچنین جلسات متعددی با حضور ائمه جمعه و فرمانداران تشکیل می‌شود تا به این ترتیب مسائل و مشکلات شناسایی شده رفع شوند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: در مرکز چهارمحال و بختیاری و مجمع استانی بسیجیان نیز جلسات، کارگروه‌ها و نشست‌های متعددی با حضور مسئولان برگزار می‌شود و در این جلسات مسائل و مشکلاتی که توسط نیرو‌های بسیجی شناسایی شده طرح، بررسی و راهکار جهت رفع آن‌ها ارائه می‌شود.

سردار اکبری عنوان کرد: نیرو‌های بسیجی چهارمحال و بختیاری دلسوزی بسیاری نسبت به انقلاب، ارزش‌های کشور و وضعیت استان در ابعاد مختلف دارند همچنین توسط این نیرو‌ها طرح‌های ارزشمند و قابل اجرایی مطرح می‌شود که لازم است مورد توجه قرار بگیرند، خوشبختانه برخی مسئولان نیز همراهی خوبی با بسیج دارند.

وی با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین با رویکرد تعلیم و تربیت به عنوان یکی از برنامه‌های مهم بسیج، اضافه کرد: اجرای طرح‌های بسیج به همراهی و همدلی مسئولان نیاز دارد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با اشاره به حمایت‌های بی‌نظیر مردم چهارمحال و بختیاری از مردم مظلوم غزه، یادآور شد: در این زمینه تجمعاتو و راهپیمایی‌های بسیاری انجام شده است همچنین مردم این استان در استقبال از رئیس جمهور حضور پررنگی داشته و درحقیقت حماسه‌ای آفریده شد که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها