معاونت هنری و سینمایی حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

تولید نماهنگ سردار عشق در آذربایجان شرقی

پورمحمد گفت: نماهنگ سردار عشق با مشارکت و حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دست تولید است که به زودی منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 03December 2023

تولید نماهنگ سردار عشق در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «طاهر پورمحمد» اظهار داشت: نماهنگ سردار عشق با حمایت و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و با سرپرستی و اجرای علی برهانی مراحل تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد که پس از اتمام پروژه طی مراسمی رونمایی و در رسانه‌های استانی و ملی منتشر خواهد شد. این نماهنگ با محوریت یکی از ماندگارترین فرماندهان هشت سال دفاع مقدس شهید مهدی باکری فرمانده لشکر همیشه سرافراز عاشورا می‌باشد.

پورمحمد گفت: تولید نماهنگ سردار عشق به همت اهالی منطقه شادآباد مشایخ دیار علامه طباطبایی و قطران شاعر نامدار ایرانی، یکی از محلات قدیمی در بخش مرکزی تبریز تولید می‌شود. این منطقه که ۲۲ شهید والامقام را تقدیم اسلام و قرآن نموده است و اکثر این شهیدان به عنوان داوطلب و بسیجی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: گروه سرود لاله‌های شادآباد کار خود را با یک گروه متشکل از ۳۰ دانش آموز آغاز و هم اکنون سرود سردار عشق را با اجرای ۱۰۰ دانش آموز انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ مریم جلیلی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار