ما متحدیم/ فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) خبر داد؛

اعزام دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور در سال جاری

سردار «اکبری» از اهمیت اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت و وجود آمادگی در استان چهارمحال و بختیاری برای اعزام دانش‌آموزان به این اردو‌ها تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 21November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب سلام الله علی‌ها و روز پرستار، اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی بین سپاه استان و آموزش و پرورش در موضوعات مختلف ازجمله راهیان نور وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت و وجود آمادگی در استان برای اعزام دانش‌آموزان به این اردو‌ها تا پایان سال، افزود: بر اساس تفاهمات شکل گرفته بین سپاه و آموزش و پرورش، این اعزام‌ها انجام می‌شود و دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس، مراکز علمی استان و کشور بازدید کنند همچنین با عملکرد گذشته رزمندگان و پیشرفت‌های علمی آشنا شوند.

«افشین امیریان» مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست ابراز داشت: خوشبختانه سطح همکاری‌های آموزش و پرورش و بسیج در بهترین و بالاترین سطح قرار دارد.

وی افزود: موضوعات علمی بسیج، درس‌های آمادگی دفاعی و بحث بسیار مهم راهیان نور و راهیان پیشرفت در این جلسه مطرح شد.

امیریان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد بهره‌مندی دانش‌آموزان از فعالیت‌های گسترده، متنوع و اثربخش بسیج باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رفتار و فرهنگ ناب بسیج می‌تواند در جنگ ترکیبی دشمن به دانش‌آموزان کمک کند و اردو‌های راهیان نور در انتقال مفاهیم بزرگ هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار