در گلزار شهدای کرمان؛

سرلشکر باقری: شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است/ نهالی که شهید سلیمانی غرس کرد رژیم صهیونیستی را از بین خواهد برد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری مبدل شده که مقاومت می‌کند و رژیم صهیونیستی را نیز از بین خواهد برد.
کد خبر: ۶۳۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ - 21November 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطر این شهید و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس را گرامی داشت.

سرلشکر باقری: شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است

سرلشکر باقری در کنار مزار شهید سلیمانی با اشاره به نقش سردار دل‌ها در تقویت جبهه مقاومت اظهار داشت: دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد.

سرلشکر باقری: شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است

وی با بیان اینکه جوانان کشور‌های مقاومت ساکت نخواهند شد و نخواهند گذاشت نهالی از استکبار پا بگیرد، افزود: همه ما در نیرو‌های مسلح و جوانانی که وارد نیرو‌های مسلح می‌شوند، شهید سلیمانی را الگو و اسوه‌ای می‌بینیم که باید در مسیر او گام برداریم و تلاش کنیم تا مانند او شویم.

سرلشکر باقری: شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این روز‌ها همه مردم دنیا می‌بینند نهالی که شهید سلیمانی و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری مبدل شده که مقاومت می‌کند و رژیم صهیونیستی را نیز از بین خواهد برد.

مطالب بیشتر:
**سرلشکر باقری: تقویت فرماندهی انتظامی استان کرمان/ همه شاخص‌های امنیتی رو به بهبود است 

**رونمایی از نسل نوین بیمارستان فوق تخصصی سیار سپاه 

سردار باقری عنوان کرد: هرسال و هر روز که می‌گذرد، جایگاه این شهید بزرگوار روشن‌تر و جای خالی او مشخص‌تر می‌شود؛ شهید سلیمانی نه‌تنها الگویی برای مردم ایران بلکه الگوی همه آزادگان جهان بوده است.

 

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار