همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار شد؛

تجلیل از کادر درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از کادر درمان و پرستاران سپاه استان تجلیل شد.
کد خبر: ۶۳۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 20November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، مراسم تجلیل از کادر درمان و پرستاران سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با حضور سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و حجت الاسلام والمسلمین «سید امان‌الله حسینی صدر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان صبح امروز در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا (ع) شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید امان‌الله حسینی صدر» در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ولادت قهرمان کربلا و اسطوره زنان عالم بعد از مادرش حضرت فاطمه زهرا (س) و روز پرستار را صمیمانه به کسانی که شبانه‌روز برای مردم خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: امروز مراسم منسجم و پرمحتوایی در کلینیک درمانی حضرت امام رضا (ع) برگزار شد تا از زحمات دست اندرکاران، پرستاران و پزشکان این مجموعه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تجلیل شود.

وی ادامه داد: ملت ایران همیشه قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان و پرستاران بوده‌اند چراکه این عزیزان به صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند.

در پایان این مراسم با اهدای گل و هدیه از زحمات کادر درمان و پرستاران کلینک امام رضا (ع) شهرکرد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار