مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

حضرت زینب (س) با جهاد تبیین پیام آور عاشورا برای جهانیان شد

حجت الاسلام «امامی» حضرت زینب (س) را بعنوان افتخار بزرگ برای زنان مسلمان عنوان کرد و گفت: حضرت زینب با جهاد تبیین پیام آور عاشورا برای جهانیان شد.
کد خبر: ۶۳۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 19November 2023

حضرت زینب (س) با جهاد تبیین پیام آور عاشورا برای جهانیان شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) همایش پیام آوران عاشورا امروز با حضور جمعی از مسئولین، خواهران شهدا، پرستاران و اقشار مختلف بانوان با مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

حجت الاسلام «امامی» مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک این ایام فرخنده گفت: زنان در دین مبین اسلام از جایگاه رفعی برخوردار هستند و دیدگاهی که برای آنها وجود داد نگاهی متعالی است.

وی با اشاره به سیره اخلاقی حضرت زینب کبری (س) افزود: این بانوی بزرگوار آراسته به همه فضایل و خصلت‌های والای اخلاقی و آشنا به والاترین معارف الهی بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حضرت زینب (س) را بعنوان بالاترین افتخار برای زنان مسلمان عنوان کرد و اظهار داشت: وی با جهاد تبیین پیام آور عاشورا برای جهانیان شد.

تجلیل از خواهران شهدا و پرستاران نمونه و همچنینین رونمایی از کتاب کودک «کلاه پشمی» و ترجمه کتاب «به وقت خون» از جمله بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها