مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

چیزی به عنوان حقوق بشر برای آمریکا و اسرائیل وجود ندارد

حجت الاسلام «فیاضی» در خصوص نقض تمام مفاد حقوق بشر توسط آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در غزه گفت: این موضوع امروز کاملا آشکار است آنجایی که نفع آمریکا و اسرائیل نباشد چیزی بعنوان حقوق بشر وجود ندارد.
کد خبر: ۶۳۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 18November 2023

آنجایی که نفع آمریکا و اسرائیل نباشد چیزی بعنوان حقوق بشر وجود ندارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اجتماع مردمی شهرستان ارومیه امروز (شنبه) با حضور پرشکوه مردم و مسئولین استانی در حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در خیابان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «میثم فیاضی» مسئول نمایندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم گفت: خداوند در قرآن کریم با قاطعیت تمام نوید تحقق پیروزی حق را داده است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین افزود: اگر تا به امروز فلسطینیان و نیرو‌های مقاومت حماس قهرمانانه در مقابل این رژیم جعلی ایستاده اند دلیل اش صرفا داشتن ایمان به نصرت الهی است.

حجت الاسلام فیاضی با ابراز تاسف به سکوت برخی کشور‌های اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها اظهار داشت: این اعمال آن‌ها مخالف آیات قران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به نقض تمام مفاد حقوق بشر توسط آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در غزه گفت: این موضوع امروز کاملا آشکار است آنجایی که نفع آمریکا و اسرائیل نباشد چیزی بعنوان حقوق بشر وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها