طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی: عملیات «طوفان‌الاقصی» هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را در جهان شکست

سردار «وحیدی» گفت: عملیات طوفان‌الاقصی توسط محور مقاومت بزرگترین شکست در تاریخ رژیم جعلی صهیونیستی بود و رزمندگان فلسطینی با این اقدام هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را در جهان شکستند.
کد خبر: ۶۲۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 11November 2023

عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را در جهان شکست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه هم اندیشی کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (شنبه) با حضور سردار «جلیل وحیدی» در سالن جلسات مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارومیه برگزار شد.

سردار وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند ما باید بتوانیم دوران دفاع مقدس را در ابعاد مختلف در جامعه تبیین و تشریح کنیم.

وی یکی از الزامات تحقق این مطالبه معظم له را تبیین هنرمندانه این گنج ارزشمند عنوان کرد و افزود: لذا باید برای تسریع در تحقق این تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات صدبرابری انجام گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط نیرو‌های مقاومت اسلامی فلسطین و نیز جنایات رژیم صهیونستی در غزه، پرداخت و اظهار داشت: بدون تردید پیروزی نهایی با مردم فلسطین خواهد بود.

وی عملیات طوفان‌الاقصی توسط محور مقاومت را بزرگترین شکست در تاریخ رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد و گفت: رزمندگان فلسطینی با این اقدام هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را در جهان شکستند.

سردار وحیدی تصریح کرد: لذا رژیم منحوس اسرائیل با این کشتار‌ها چهره جنایتکار خود را در جهان نشان داد.

در ادامه هر یک از معاونت‌های اداره کل، نظرات و پیشنهاداتی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های خود ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها