در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا: صهیونیست‌ها در عملیات زمینی ضربات مهلک‌تری دریافت می‌کنند

امیر سرتیپ «فلاح» گفت: صهیونیست‌ها در عملیات زمینی با تلفات بیشتری مواجه می‌شوند و ضربات مهلک‌تری را دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۲۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲ - 03November 2023

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا: صهیونیست‌ها در عملیات زمینی با مشکلات بیشتری مواجه و تلفات و ضربات مهلک‌تری را دریافت می‌کنند/ سیلی محکم حماس به رژیم صهیونیستیامیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سنگین‌ترین شکست تاریخ خود را در برابر حماس متحمل شده است، اظهار داشت: در نبردهای اخیر در مناطق اشغالی، همواره شاهد شکست‌های پی در پی رژیم منحوس صهیونیستی در برابر نیرو‌های مقاومت بوده‌ایم و این نشان از توان بالای گروه‌های مقاومت در فلسطین است.

امیر سرتیپ فلاح با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در برابر حماس غیرقابل ترمیم است، افزود: حملات وحشیانه و قتل عام مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه، ناشی از سیلی محکمی است که حماس به صهیونیست‌ها وارد کرد.

وی همچنین با اشاره به طرح رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه گفت: قطعاً رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی با مشکلات و تلفات بیشتری مواجه می‌شود و ضربات مهلک‌تری را دریافت می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مقاومت رزمندگان در غزه، شاهد پیروزی‌های بیشتر جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و نابودی هرچه سریع‌تر رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها