آغاز رزمایش خدمت رسانی به عشایر منطقه بازفت

رزمایش مشترک سازمان جهاد کشاورزی، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و ادارات مرتبط با جامعه عشایری برای ارائه خدمات به منطقه بازفت در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۶۲۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 31October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی افضلی» جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در آیین بدرقه گروه‌های جهادی به منطقه بازفت در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به آیه شریفه ۳۵ از سوره مبارکه مائده؛ «َیا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسِیلَةَ وَجَاهِدُوا فِی سَبِیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ» اظهار داشت: اقدام شما گروه‌های جهادی مصداق مجاهدت در راه خداست.

وی افزود: حضور میدانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که، راه اصلی و راه مبارزه با آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی را خدمت‌رسانی به مردم و نهضت خدمت‌رسانی عنوان فرمودند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: یکی از راه‌های صدور انقلاب خدمت بی منت و صادقانه به مردم است، دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال ناامید کردن مردم است، اما اقدامات جهادی باعث امیدواری مردم به نظام، مسئولین و خدمت‌گزاران می‌شود و براساس آیه شریفه ۳۵ از سوره مبارکه مائده یکی از راه‌های رسیدن به تقواست.

سردار افضلی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت حسین فهمیده، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را یادآوری کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه اضمحلال قرار گرفته است.

«علی‌اصغر ایزدی» مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) نیز در حاشیه اعزام گروه‌های جهادی به منطقه بازفت، ابراز داشت: این رزمایش تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت و در سه بخش فرهنگی، عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

وی افزود: در بخش فرهنگی، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا همراه با حضور جهادگران در گلزار شهدای بازفت، سرکشی از خانواده شهدا و اجرای برنامه‌های جهاد تبیین ویژه اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به خدمت‌رسانی جهادگران در عرصه محرومیت‌زدایی، ادامه داد: توزیع ۶۰ بسته معیشتی، ۱۶۰ کیسه آرد، هفت تن خوراک دام برای احشام عشایر، دو تن میوه، البسه، کیف، کفش، لوازم التحریر، فرش، موکت، لوازم خانگی و... در دستور کار شرکت‌کنندگان در این رزمایش محرومیت‌زدایی است.

ایزدی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی همچنین ارائه خدمت در زمینه‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حمایت از عشایر منطقه بازفت در این رزمایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها