در یادواره ۳۵۲ شهید زرهی و شهدای مدافع حرم و امنیت عنوان شد؛

مشاور فرمانده کل سپاه: زخم طوفان الاقصی بر جان رژیم صهیونیستی ترمیم نخواهد شد

سردار جباری گفت: زخم عمیق طوفان الاقصی بر پیکره رژیم صهیونیستی، غیر قابل ترمیم است و جان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۲۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ - 22October 2023

مشاور فرمانده کل سپاه: زخم طوفان الاقصی بر جان رژیم صهیونیستی ترمیم نخواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار «ابراهیم جباری» مشاور فرماندهی کل سپاه در یادواره ۳۵۲ شهید زرهی دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت که در تالار فدک تهران برگزار شد، ضمن تجلیل از رزمندگان، فرماندهان و پیشکسوتان زرهی و خانواده‌های شهدای زرهی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، حمایت از آرمان فلسطین را مورد تاکید قرار داد.

سردار جباری ادامه داد: زخم عمیق طوفان الاقصی بر پیکره رژیم صهیونیستی، غیر قابل ترمیم است و جان رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: زخم عمیقی که در نتیجه‌ی پیروزی اخیر مجاهدان فلسطینی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد آمد، به فروپاشی این رژیم خواهد انجامید.

سردار جباری با اشاره به جنایات جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان گفت: حماسه پیروزی مدافعان فلسطینی به قدری برای رژیم صهیونیستی دردناک بوده است که برای التیام آن به هر جنایتی متوسل شده و بر کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی دفاع متمرکز شده است.

وی تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی از سر استیصال شکست و درماندگی است و البته این جنایات نمی‌توانند مانع از فروپاشی این رژیم شوند.

مشاور فرماندهی کل سپاه در این گردهمایی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط قرار گرفته و بخشی از بمباران‌های اخیر غزه با کمک مستقیم و غیر مستقیم دولت آمریکا در حال انجام است.

وی افزود: البته این حرف غلطی است که، چون آمریکایی‌ها پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند، این رژیم فرو نمی‌باشد.

مشاور فرمانده کل سپاه یادآور شد: عملیات موفق مبارزان فلسطینی، بر افسانه کارآمدی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خط بطلان کشید و ثابت شد که برخلاف ادعا‌ها و بزک‌های رسانه‌ای، رژیم صهیونیستی به فروپاشی نزددیک‌تر است.

سردار جباری خاطرنشان کرد: محور مقاومت، رویای حاکمیت آمریکا در منطقه را به یأس تبدیل کرده است.
وی افزود: زخمی که بر پیکر هیولای جنایت پیشه و کودک کش رژیم صهیونیستی نشانده شد فروپاشی آن را شدت و سرعت خواهد بخشید.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها