فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رزمندگان فلسطینی پاسخ سال‌ها جنایت رژیم اشغالگر قدس را می‌دهند

سردار «رجبی» گفت: امروز رزمندگان فلسطینی پاسخ سال‌ها جنایت رژیم اشغالگر قدس را در سرزمین‌های اشغالی می‌دهند و حقانیت ملت فلسطین را به اثبات می‌رسانند.
کد خبر: ۶۲۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 10October 2023

رزمندگان فلسطینی پاسخ سال‌ها جنایت رژیم اشغالگر قدس را می‌دهند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد حسین رجبی» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز (سه‌شنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین (ع) و فرمانده سپاه خوی، اظهار داشت: موضوع فلسطین را موضوع اول جهان اسلام دانست و گفت: امروز رزمندگان فلسطینی پاسخ سال‌ها جنایت رژیم اشغالگر قدس را در سرزمین‌های اشغالی می‌دهند و حقانیت ملت فلسطین را به اثبات می‌رسانند.

وی تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی اوج شکست و فروریختن هیمنه رژیم صهیونسیتی و در واقع نابودی آمریکای جنایتکار است.

سردار رجبی بسیج را معجزه قرن دانست وو تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف بویژه مردم یاری و محرومیت زدایی بهره برداری شود.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اشاره به مأموریت سپاه تصریح کرد: کمک به پایداری امنیت منطقه و ایجاد امید در مردم با ارائه خدمات جهادی الویت اول سپاه در آذربایجان غربی است.

سردار رجبی ‌با تقدیر از تلاش‌های ۴۴ ساله سردارعلایی فرمانده سابق سپاه خوی گفت: مردمیاری و خدمت به مردم سردار علایی در لباس مقدس سپاه به عنوان سرباز ولایت سپاه زبانزد عام خاص بوده و اذهان مردم خواهد ماند.

در این آئین که با حضور مقامات استانی و شهرستانی و جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سالن مجتمع خیریه بوتراب خوی برگزار شد، با تجلیل از تلاش‌های ۴۴ ساله یادگار هشت سال دفاع مقدس سردار محمد‌باقر علایی، سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی به عنوان فرمانده قرارگاه تاکتیکی ابا‌عبدالله الحسین (ع) و سپاه شهرستان خوی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها