در آئین اختتامیه رزمایش قرآنی وحدت نیروی دریایی ارتش؛

جانشین فرمانده نداجا: با همدلی و وحدت بر نظام سلطه غلبه می‌کنیم

امیر دریادار «کاویانی» اهانت به قرآن کریم از سوی نظام سلطه را نشانگر قدرت قرآن دانست و گفت: با همدلی و وحدت، بر نظام سلطه غلبه خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 05October 2023

امروز در بخشی از دنیا جنگ آن‌ها جنگ علیه قرآن استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین اختتامیه رزمایش قرآنی وحدت نداجا در منطقه یکم امامت بندرعباس، اظهار داشت: هنر امام خمینی (ره) این بود که قرآن را با اندیشه جوانان پیوند زد و در برابر نظام سلطه ایستاد.

امیر کاویانی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم از سوی نظام سلطه نشانگر قدرت قرآن است، افزود: امام خمینی (ره)، انقلاب را با قرآن آغاز کرد و علی‌رغم میل دشمنان در انقلاب پیروز شد و در جنگ نیز به مدد قرآن، ما را به پیروزی رساند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما با دستان خالی در جنگ، بر نظام سلطه پیروز شدیم و این اوج قدرت قرآن کریم بود، گفت: ما در جنگ تحمیلی با معنویت، تمسک به قرآن کریم و توسل به ائمه علیهم‌السلام پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در بخشی از دنیا، جنگ دشمنان، جنگ علیه قرآن بوده و این نشان از اهمیت و قدرت قرآن است، بیان کرد: ناوشکن جماران با پیام قرآنی و با یاد خدای تعالی علی‌رغم میل دشمنان، به دریا رفت. قرآن کریم پاسخگوی همه هجمه‌هاست و امروز پیاده‌روی باشکوه اربعین، تجلی قدرت قرآن و زبان مشترک ما مسلمانان با قرآن است.

جانشین فرمانده نداجا عنوان کرد: ما با همدلی و وحدت، بر نظام سلطه غلبه خواهیم کرد. حقاً در این مدت تلاش‌های زیادی در نیروی دریایی در حوزه قرآن کریم و مباحث فرهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار