مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) خبر داد؛

توزیع لوازم‌التحریر در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری

سرهنگ «فولادی» گفت: هدف اساسی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) این است که در مناطق صعب‌العبور و محروم در سراسر چهارمحال و بختیاری نسبت به توزیع لوازم‌التحریر اقدام کند.
کد خبر: ۶۲۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 02October 2023

توزیع لوازم‌التحریر در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «هوشنگ فولادی» مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) امروز در مرحله ۳۳ رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سال‌های گذشته توزیع لوازم‌التحریر در طرح کمک‌های مومنانه توسط سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و موسسات خیریه انجام می‌شد.

وی افزود: در سال جاری مقرر است برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود و در مناطقی که موسسات خیریه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و... نسبت به توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند اقدام کرده‌اند سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) توزیع نداشته باشد تا به این ترتیب بسته‌های لوازم‌التحریر به عدالت در استان توزیع شود.

فولادی خاطرنشان کرد: هدف اساسی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) این است که در مناطق صعب‌العبور و محروم در سراسر چهارمحال و بختیاری نسبت به توزیع لوازم‌التحریر اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها