در مراسم گرامیداشت حماسه دفاع مقدس:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: مجاهدت‌های رزمندگان عرصه رسانه ضد انقلاب را در فراخوان‌های اخیر ناکام گذاشت

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: جوانان ایران اسلامی به‌عنوان رزمندگان عرصه رسانه در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن درگیر هستند؛ بر همین اساس اگر جوانان ایران اسلامی در سالگرد اغتشاشات پاییز سال گذشته نسبت به فراخوان‌های ضد انقلاب بی‌تفاوت هستند و آن‌ها را همراهی نمی‌کنند به برکت مجاهدت رزمندگان عرصه رسانه هستند که با آگاهی‌بخشی به جامعه توطئه دشمن را خنثی کردند.
کد خبر: ۶۱۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ - 28September 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: مجاهدت‌های رزمندگان عرصه رسانه ضد انقلاب را در فراخوان‌های اخیر ناکام گذاشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین حماسه دفاع مقدس که با حضور جمعی از بسیجیان در مسجد امام علی علیه‌السلام مشهد برگزار شد، اظهار داشت: از تهاجم نظام سلطه به نوکری صدام به ایران اسلامی ۴۳ سال می‌گذرد.

وی افزود: در زمان جنگ در شرایطی که دنیا بین دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم می‌شد تنها دو کشور سوریه و لیبی به طور مخفیانه از جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کردند و سایر کشورها یا نسبت به جنگ بی‌طرف بودند و یا جزو یکی از دو بلوک شرق و غرب بودند؛ همین حمایت‌ها و پشتیبانی‌های همه جانبه باعث شده بود صدام جسور شود.

این مسئول ادامه داد: صدام به دلیل اختلافات مرزی، ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از فراگیر شدن انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی به ایران حمله کرد. با گذشت ۴۳ سال از تهاجم ارتش بعث عراق هیچ یک از اهداف مد نظر صدام تحقق پیدا نکرد و حتی یک وجب از خاک ایران تجزیه نشد و جمهوری اسلامی بانشاط‌تر، مقتدرتر و مستقل‌تر از هر ززمان دیگری مسیر دستیابی به آرمان‌ها و اهداف خود را طی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن سال گذشته جنگ ترکیبی را به راه انداخته که ضد انقلاب، ایادی و اذناب نظام سلطه و امپراطوری رسانه غرب با تمام توان به میدان آمدند اما حضور در صحنه مردم کفرستیز با هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا توطئه دشمن را نقش بر آب کرد.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: هفته دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود تا حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌ها را فراموش نکنیم و قدر داشته‌های ایمانی و انقلابی را بدانیم چراکه هیچ عزتی بدون تحمل سختی و بدون ایثار، ازخودگذشتگی و حضور در میدان‌های خوف و خطر حاصل نمی‌شود. امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی در سایه‌سار همت و فداکاری شهدا، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های آنان به دست آمده است.

وی ابراز داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از صمیم قلب از جامعه ایثارگری قدردانی کنیم چراکه آنها سند عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایثارگران و هزاران رزمنده کفرستیز میدان‌های عزت و شرف و همچنین نیروهای پرتلاش جهادی در میدان حضور دارند چراکه دفاع همچنان باقی است و جهاد در متن جامعه جریان دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تا زمانی که تقابل حق و باطل جریان داشته باشد هر روز دفاع مقدس تداوم دارد، تأکید کرد: پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی محقق شده از حد وصف خارج است و باعث شد تا جمهوری اسلامی در لبه علم حرکت کند.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمن با صد زبان تلاش می‌کند تا امت حزب‌الله را نسبت به آرمان‌هایی که برای آن جهاد  کرده دلسرد و مأیوس کند. نظام سلطه با فتنه‌انگیزی به دنبال قراردادن مردم در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی آگاه هستند و حقایق را می‌بینند و قدر داشته‌های خود را می‌دانند؛ بر همین اساس باید پشتیبان ولایت فقیه و رهرو راه شهدا باشیم.

وی بیان داشت: امروز بسیجیان آماده‌تر از گذشته در وسط میدان حاضر هستند. بحمدالله نسل کنونی نسبت به نسل قبل آگاه‌تر، شجاع‌تر و روزآمدتر است و نسبت به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن آگاهی دارد.

این مسئول یادآور شد: جوانان ایران اسلامی به‌عنوان رزمندگان عرصه رسانه در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن درگیر هستند؛ بر همین اساس اگر جوانان ایران اسلامی در سالگرد اغتشاشات پاییز سال گذشته نسبت به فراخوان‌های ضد انقلاب  بی‌تفاوت هستند و آن‌ها را همراهی نمی‌کنند به برکت مجاهدت رزمندگان عرصه رسانه هستند که با آگاهی‌بخشی به جامعه توطئه دشمن را خنثی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار