مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ‌سازی یکی از مهم‌ترین ثمرات دوران دفاع مقدس بود

«عسگری» با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ - 23September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

دفاع مقدس مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

این دوران پر افتخار آزمونی بزرگ و احیا کننده خودباوری امتی بود که اگر چه سالیان دراز رژیم ستمشاهی این تحفه الهی را از آن‌ها ستاند، ولی با توکل به خداوند متعال و اعتقاد و اراده راسخ، تار و پود اسارت و وابستگی را گسستند تا برای عزّت و عظمت دینشان، جامعه‌ای خود شکوفا داشته باشند.

فرهنگ‌سازی و نقش آن در توسعه فرهنگ از ثمرات مهم دوران دفاع مقدس بود، چرا که جوانان و رزمندگان اسلام با ایثارگری و ازخودگذشتی‌های خود، زمینه‌ساز فرهنگ مقدسی شدند که راه اتصال به ملکوت را هموار کرد.

اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهدای والامقام را برای همگان مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار