فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

دستاورد‌های دوران دفاع مقدس همچنان ادامه‌دار است

سردار «اکبری» گفت: انقلاب اسلامی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به دنیا صادر شد و همچنان نیز دستاورد‌های این پیروزی عظیم برای کشور ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 22September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) صبح امروز در رژه نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری که به‌مناسبت چهل و سومین سالگرد آغاز دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، امنیت و مدافع حرم، اظهار داشت: ۴۳ سال پیش در چنین روزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال براندازی و تجزیه کشور بودند، اما ملت ایران با حضور همگانی به پیروزی‌های عظیمی دست پیدا کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به دنیا صادر شد و همچنان نیز دستاورد‌های این پیروزی عظیم برای کشور ادامه دارد؛ پیروزی‌هایی که امروز نیز در جنگ ترکیبی و شناختی حاصل می‌شود و رسیدن به قله‌های جهان همگی از برکات دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نیرو‌های مسلح برای دوست‌داران انقلاب اسلامی امیدآفرین است و موجب رعب و وحشت دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار