جنگ تحمیلی عرصه شجاعت و رشادت شیر دلان ایران اسلامی بود

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 21September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

روز ۳۱ شهریور ماه سالروز هجوم رژیم بعث عراق به میهن اسلامی ماست، سالروز دفاع مقدس یک ملت دربرابر هجمه یک جهان، جنگی که عرصه شجاعت، رشادت و شهادت شیر دلان ایران اسلامی اعم از زن و مرد بود.

دلیرانی که با ایمان مستحکم و اراده پولادین دربرابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی، که توسط مستکبران عالم حمایت همه جانبه می‌شد جانانه جنگیدند تا نور شهادتشان ستاره‌ای باشد برای راهیابی به سمت آفتاب حقیقت، جوانمردان و مجاهدینی که گرچه زخم پیکار بر تن برداشتند، ولی مدال زرین ایثار و رزم در جبهه حق برای آن‌ها افتخاری بزرگ است.

در سالروز آغاز جنگ تحمیلی با شهیدان تجدید عهد می‌کنیم و، چون سال‌های دفاع، این بار در سنگر خدمت و محرومیت‌زدایی با تمام قوا بر فقر و بی‌عدالتی هجوم می‌بریم و به حول و قوه الهی دشمن را به عقب خواهیم راند.

اینجانب یاد و خاطره‌ی شهیدان والامقام دفاع مقدس را گرامی داشته و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنم و برای رزمندگان و ایثارگران آن روز‌های سخت، که یادگاران عزیز هشت سال حماسه و عزت هستند آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار