به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

برپایی میز خدمت و سلامت در روستای لارک

«کریمی» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس میز خدمت و ایستگاه سلامت در روستای لارک برپا شد.
کد خبر: ۶۱۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 21September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن کریمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن امروز (پنجشنبه) در جمع  خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این میز خدمت با هدف ایجاد امید و انگیزه و ارتباط مستقیم مردم با مسئولین استانی و شهرستانی و به منظور رفع مشکلات و بیان مطالبات اهالی محترم روستای لارک برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن، نیروی انتظامی شهرستان، اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و شبکه بهداشت و درمان با برپایی میز خدمت پاسخگوی اهالی محترم روستای لارک بودند.

کریمی خاطرنشان کرد: سنجش سلامت اهالی روستا، تب‌سنجی، تست قندخون، اندازه‌گیری فشارخون، ویزیت و معاینه رایگان و… از خدمات ایستگاه سلامت بود که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان بن انجام شد.

«بهارلویی» دهیار روستای لارک نیز در این خصوص اظهار داشت: مهم‌ترین مطالبات اهالی روستا لارک احداث سالن ورزشی، واگذاری زمین‌های مسکونی، استقرار پزشک و مسئول تزریقات در روستا، آسفالت و شن‌ریزی معابر، احداث چمن مصنوعی، تسهیلات تعمیر و واگذاری زمین برای جوانان است.

وی همچنین افزود: ساختمان دهیاری روستای لارک، در راستای زیرسازی و آسفالت ۲۵۰۰ مترمربع اقدام کرده و در مراحل بعدی قصد زیرسازی و آسفالت ۲۵۰۰ متر مربع دیگر را نیز دارد.

در این برنامه از پدر شهید «مهراب دهقانی» و خواهر شهید «علی عباسی» تقدیر به عمل آمد.

در آخر نیز مسئولین و اهالی محترم روستای لارک با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار