برنامه‌های هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه جهانبین

معاونت سیمای شبکه جهان‌بین با تهیه ویژه برنامه «گنجینه عظیم» هفته دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال ایثار و گذشت را ارج می‌نهد.
کد خبر: ۶۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 21September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، معاونت سیمای شبکه جهان‌بین با تهیه ویژه برنامه «گنجینه عظیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی «بیژن علی‌بابایی» و اجرای «ابوالفضل هادی‌پور»، هفته دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال ایثار و گذشت را ارج می‌نهد.

این برنامه از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه، هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه، از تیپ ۴۴ حضرت قمربنی هاشم (ع) شهرکرد روی آنتن می‌رود.

کلام گوهربار امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، موشن سرباز وطن ویژه حضور رهبر فرزانه انقلاب در جبهه‌های حق علیه باطل، دعوت از گروه‌های سرود، گپ و گفت و تهیه گزارش از رزمندگان و جانبازان کارآفرین، تهیه گزارش از همسران و فرزندان نخبه ایثارگران در عرصه‌های مختلف، شعر دفاع مقدس، معرفی کتاب دفاع مقدس با حضور نویسندگان، دعوت از فرماندهان و نخبگان سپاه استان، موسیقی تصویر و ارتباط با برخی شبکه‌های سراسری، از بخش‌های متنوع این برنامه تلویزیونی است.

معاونت صدا با تولید و پخش ویژه برنامه «پلاک ۸» به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، فداکاری و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را پاس می‌دارد.

این برنامه به گویندگی «فرزین مظفری»، نویسندگی «کبری حیدری» و گزارشگری «فاطمه رفیعی» هر روز ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۸ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار