در آستانه هفته دفاع مقدس انجام شد؛

افتتاح ۴۰۰ مسکن نیازمندان در چهارمحال و بختیاری

سردار «اکبری» گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح ۴۰۰ مسکن نیازمندان همچنین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در چهارمحال و بختیاری انجام شد.
کد خبر: ۶۱۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ - 19September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جشن گلریزان جهادی و آیین افتتاح ۳۰۷ پروژه محرومیت‌زدایی که با حضور خیران کشوری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین ایام ربیع الاول، مجموعه جهادی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) آیین تجلیل از گروه‌های جهادی فعال در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را با حضور ۳۶ خیر کشوری و «سردار حزنی» معاون محترم هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار کرده است.

وی افزود: افتتاح ۴۰۰ مسکن نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری که بر اساس تفاهم‌نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی اجرا شده و همچنین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند از برنامه‌های امروز است.

سردار اکبری ادامه داد: امروز ۳۶ نفر از خیران کشوری به دعوت سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری و این برنامه حضور یافته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به بازگشایی مدارس، حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت با توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر، کیف و کفش و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان، عنوان کرد: بالغ‌بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مومنانه تاکنون توسط مجموعه سپاه جمع‌آوری و تحویل خانواده‌های نیازمند استان شده و همزمان با هفته دفاع مقدس نیز این کمک‌ها با همکاری و همراهی خیران ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: خیران هزینه‌های آبرسانی به ۵۰ روستای مناطق محروم چهارمحال و بختیاری را متقبل شده‌اند و مجموعه سپاه و بسیج با پشتیبانی خیران و شعار "کار برای مردم، توسط مردم" در راستای مردم یاری، مردم‌داری و مردم‌نوازی تمامی تلاش خود را جهت محرومیت‌زدایی به کار خواهد گرفت.

در ادامه «هوشنگ فولادی» مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از افتتاح ۳۰۷ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری با همت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی استان خبرداد.

وی افزود: اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف از جمله؛ مسکن، گلزار شهدا، غسالخانه، مسجد و... همچنین تجلیل از گروه‌های جهادی فعال از برنامه‌های امروز بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار