فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

اقتدار جمهوری اسلامی ایران موجب رعب و وحشت دشمنان شده است

سردار «اکبری» گفت: همزمان با ۳۱ شهریور، نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح با رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی در سراسر کشور و مراکز استان‌ها و همزمان در مرکز استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد که این اقتدار برای دوستان امیدآفرین است و باعث رعب و وحشت دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۶۱۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 18September 2023

اقتدار جمهوری اسلامی ایران موجب رعب و وحشت دشمنان شده استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ماه ربیع الاول اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه قشر تأثیرگذار در جامعه هستند.

وی تحریم رسانه‌های اثرگذار از سوی دشمنان را یادآوری کرد و افزود: این تحریم‌ها جای تبریک دارد چراکه نشانه اثرگذاری رسانه‌های تحریم شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با بیان اینکه جنگ ترکیبی و جنگ تحمیلی فاصله زیادی با یکدیگر ندارند، ادامه داد: دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و تجزیه کشور بودند امروز نیز در جنگ ترکیبی همین هدف را دنبال می‌کنند.

سردار اکبری با تقدیر از دشمن‌شناسی ملت بزرگ ایران، عنوان کرد: در فتنه صهیونیستی آمریکایی سال گذشته و سالگرد آن در امسال، ملت بزرگ ایران دشمنان قسم خورده نظام را همراهی نکردند، چون دشمن و اهداف کلی دشمن را به خوبی می‌شناسند.

وی شعار هفته دفاع مقدس در سال جاری را «ما متحدیم» اعلام کرد و افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان وحدت بین مردم و اقوام همچنین وحدت بین مردم و مسئولان و امنیت کشور را هدف گرفته‌اند، زیرا در دوره‌های مختلف و فتنه‌های گوناگون، وحدت و انسجام مردم باعث شکست هیمنه دشمنان شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به برگزاری یک هزار و ۳۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در رده‌های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: محوری‌ترین برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که پیش‌بینی می‌شود ۲۰ میلیون نفر از سرتاسر کشور در این برنامه حضور داشته باشند.

سردار اکبری تصریح کرد: همزمان با ۳۱ شهریور، نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح با رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی در سراسر کشور و مراکز استان‌ها و همزمان در مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد که این اقتدار برای دوستان امیدآفرین است و باعث رعب و وحشت دشمنان می‌شود.

وی یادآور شد: یادواره‌های شهدا، اعزام اردو‌های جهادی به مناطق کم برخوردار، توزیع کمک‌های مؤمنانه، افتتاح پروژه‌های مختلف درون و برون سازمانی و محرومیت‌زدایی، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با حضور یادگاران دفاع مقدس به صورت زنده، توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان، توزیع لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان، اهدای سبد‌های ورزشی روستایی و محلات و کمک به مساجد و... از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) عنوان کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی زود بازده و تأثیرگذار از سوی سپاه و بسیج، دیدار با خانواده حدود ۱۵۰۰ شهید از ۲۴۸۳ شهید استان که این برنامه در طول سال نیز برگزار می‌شود و در هفته دفاع مقدس پررنگ‌تر است از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می‌آید.

سردار اکبری با تبیین عناوین روز‌های هفته دفاع مقدس، افزود: الگوبرداری دنیا از دوران دفاع مقدس و پایه‌گذاری ایران قوی مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ما است و شاهد هستیم که امروز قدرت‌های بزرگ دنیا نیازمند توان دفاعی فرزندان ملت ما هستند.

وی از بازسازی و بازروایی عملیات بدر در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در این عملیات شاخص نقش ویژه داشتند و انهدام پل جویبر از نقاط بارز این عملیات بر روی رودخانه‌های دجله و فرات است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در بخش دیگری از نشست خبری با اشاره به تجمیع خدمت‌رسانی به ایثارگران در قالب صدور کارت ایثار، عنوان کرد: رزمندگانی که تاکنون موفق به تکمیل پرونده و دریافت کارت ایثار نشده‌اند می‌توانند به معاونت‌های سرمایه انسانی بسیج در نواحی و مرکز استان مراجعه کنند.

سردار اکبری مردمی بودن برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را مورد تأکید قرار داد و ادامه داد: همایش رویش‌های انقلاب و بازروایی دستاورد‌های ایران قوی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در استان برگزار خواهد شد.

وی شناسایی بیش از ۲۰۰ پایگاه و ۱۸۰ مسجد نمونه و موفق محله اسلامی در طرح سنجش پایگاه‌های مقاومت بسیج چهارمحال و بختیاری را یادآوری و عنوان کرد: بسیجیان نقش مهمی در مهار بحران‌ها، تهدید‌ها و تأمین امنیت پایدار ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار