در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش: تعامل ارتش و سپاه در حوزه‌های مختلف/ دستاوردهای نهاجا در هفته دفاع مقدس معرفی می‌شوند

امیر سرتیپ خلبان «طالب‌زاده» با بیان اینکه باید به دفاع مقدس به‌عنوان یک دانشگاه نگاه کرد، گفت: برخی از دستاورد‌های نیروی هوایی ارتش را در هفته دفاع مقدس به ملت عزیز ایران معرفی می‌کنیم.
کد خبر: ۶۱۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷ - 18September 2023

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش: دوران دفاع مقدس یک مکتب و برای همه ما درس است/ باید به عنوان یک دانشگاه به دوران دفاع مقدس نگاه کردامیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، با تأکید بر اینکه یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلاامی (مدظله‌العالی) اتحاد بین تمامی دستگاه‌ها به‌ویژه ارتش و سپاه است، اظهار داشت: ما در همه زمینه‌ها در کنار سپاه هستیم و از توانمندی‌های و تجربیات آن‌ها استفاده می‌کنیم.

امیر سرتیپ طالب‌زاده در ادامه درباره اقدامات نیروی هوایی ارتش در دوران جنگ تحمیلی گفت: دوران دفاع مقدس یک مکتب و برای همه ما درس است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دستاورد‌های دوران دفاع مقدس تنها به پیروزی‌های فیزیکی ختم نمی‌شود، تأکید کرد: باید به دفاع مقدس به‌عنوان یک دانشگاه نگاه کرد.

وی به نقش مؤثر نیروی هوایی ارتش در جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، نیروی هوایی ارتش در کمتر از دو ساعت وارد عرصه نبرد شد و به تهاجم صدام پاسخ داد؛ همچنین این نیرو با استفاده از جنگنده‌های خود در پایگاه‌های بوشهر و همدان، رویای صدام برای غلبه بر ایران را به کابوس تبدیل کرد.

امیر طالب‌زاده همچنین به نهضت قطعه‌سازی در نیروی هوایی ارتش اشاره و تصریح کرد: امروز این نیرو به مرحله بالایی از توانمندی رسیده است و دستاورد‌های برتر بومی خود را از طریق رسانه‌ها به نمایش می‌گذارد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با اشاره به بومی‌سازی تجهیزات نیروی هوایی ارتش به دست نخبگان و دانشجویان این نیرو، گفت: موشک‌های دورایستا و نقطه‌زن، و هواپیما‌های ساخت داخل از جمله دستاورد‌های نیروی هوایی ارتش است که برخی از آن‌ها را در هفته دفاع مقدس به ملت عزیز ایران معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار