فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس در برابر جنگ ترکیبی دشمنان/ مشکلات کنونی با استفاده از الگوی دفاع مقدس قابل حل است

سردار «غلامی» با تأکید بر لزوم استفاده از دستاورد‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در ماقبله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان، گفت: مشکلات امروز را می‌توان با بهره‌گیری از دستاورد‌ها و ابتکارات دفاع مقدس مدیریت کرد.
کد خبر: ۶۱۶۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 20September 2023

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع): استفاده از دستاورد‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان موثر استسردار سرتیپ پاسدار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرشار از تجربه و دستاورد برای کشورمان است، اظهار داشت:  انسجام ملت حول محور ولایت فقیه و همچنین نیرو‌های مسلح یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس است که پیروزی ما را در جنگ تحمیلی رقم زد.

سردار غلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نگاهی ارزشی و معنوی به پدیده‌های عالم دارد، ادامه داد: تقابل با استکبار جهانی دائمی بوده و برای رسیدن به نوک قله باید از سیره، معنویت، ارزش‌ها، و روحیه ابتکاری و خلاقانه دفاع مقدس که ما را از سختی‌ها عبور داد، استفاده کنیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه استفاده از دستاورد‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان مؤثر است، افزود: ما در جنگ شناختی نیاز به انسجام، خلاقیت، همدلی، نوآوری و عملیات‌هایی داریم تا برخی خلأها را با آن‌ها پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی توانستند با خلاقیت، ابتکار و توانمندی بالای خود، دشمن را غافلگیر کنند، یادآور شد: مشکلات امروز را می‌توان با بهره‌گیری از دستاورد‌ها و ابتکارات دفاع مقدس مدیریت کرد و پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار