در نشست هم‌اندیشی تربیتی و ارزشیابی عملکرد سالیانه دانشگاه‌های ارتش؛

دریادار سیاری: اولویت اصلی دانشگاه‌های ارتش تربیت و آموزش دانشجوی منتظر و آماده ظهور است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: دانشگاه‌های ارتش باید بیش از پیش به تربیت دانشجویانی ایثارگر، متعهد، مومن، فداکار، با بصیرت، ولایتمدار، باسواد، به‌روز، متخصص و انقلابی اهتمام بورزند و در این راستا همه توان خود را پای کار بیاورند.
کد خبر: ۶۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ - 12September 2023

معاون هماهنگ کننده ارتش: اولویت اصلی دانشگاه‌های ارتش تربیت و آموزش دانشجوی منتظر و آماده ظهور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست هم‌اندیشیِ تربیتی و ارزشیابی عملکرد سالیانه دانشگاه‌های آجا که در دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد، با تاکید بر اهمیت تربیت و آموزش دانشجویان در ارتش اظهار داشت: اولویت اصلی دانشگاه‌های ارتش تربیت و آموزش دانشجوی منتظر و آماده ظهور است.

امیر سیاری افزود: پیروزی و موفقیت، از آموزش و تربیت شروع می‌شود؛ لذا دانشگاه‌های ارتش باید بیش از پیش به تربیت دانشجویانی ایثارگر، متعهد، مومن، فداکار، با بصیرت، ولایتمدار، باسواد، به‌روز، متخصص و انقلابی اهتمام بورزند و در این راستا همه توان خود را پای کار بیاورند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارتش جایگاه مهمی در سلامت و کیفیت نیروی انسانی ارتش دارد؛ این دانشگاه علاوه بر تربیت کادر درمان به تربیت و آموزش بُعد نظامی دانشجویان نیز می‌پردازد؛ چرا که ما نیازمند یک افسر پزشک هستیم که بتوانند در بحران‌ها فداکاری کند و کادر درمان ارتش این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها را در دوران دفاع مقدس، بحران‌های طبیعی و بویژه در ایام همه گیری کرونا، به اثبات رسانده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش سواد رسانه‌‍ای گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای و شناخت فضای مجازی برای همگان امری ضروری است، ولی کارکنان ارتش و دانشجویان دانشگاه‌های آجا باید در این خصوص سرآمد باشند؛ چرا که دشمن به این بستر امید بسته و کارکنان ارتش لازم است دشمن و حربه‌های وی را به خوبی رصد کرده و مورد شناسایی قرار دهند.

در ادامه امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش نیز با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی ارتش برابر کتابچه ارزشیابی عملکرد و انجام بازدید‌های میدانی موفق به کسب رتبه اول در بین کلیه دانشگاه‌های ارتش شده است، گفت: تربیت و آموزش در اولویت همه امور دانشگا‌های ارتش و وظیفه اصلی آنهاست.

وی افزود: رشد و ارتقای هر سازمان مرهون آموزش و تربیت است و نیروی انسانی بدون آموزش مسلماً سازمان را در مسیر انحطاط و سقوط قرار خواهد داد.

در این نشست که امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش، فرماندهان و معاونت‌های دانشگاه‌های آجا نیز حضور داشتند، از فرماندهان دانشگاه‌های ارتش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار