مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری:

پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری برگزار می‌شود

«تجویدی» گفت: پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری چهارمحال و بختیاری با محوریت دانشگاه، صنعت، مراکز دانش‌بنیان و کارآفرین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۵ مهر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۶۱۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 11September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محمدجواد تجویدی» مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان ایده و طرح‌های نوآورانه برای پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری استان منتشر شده که با حمایت‌های ویژه مادی و معنوی بسیج علمی پژوهشی همراه خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت دانشگاه، صنعت، مراکز دانش بنیان و کارآفرین برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۵ مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس @fanjuya در روبیکا و ایتا مراجعه فرمایند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال گذشته نیز ۱۳۰ طرح به جشنواره ارسال شد که ۷۵ طرح پذیرش و ۳ طرح برتر انتخاب شدند و ۴۵ طرح مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفتند.

تجویدی با اشاره به اینکه در جشنواره چهاردهم جهادگران علم و فن‌آوری چهارمحال و بختیاری، طرح‌های رسیده با مبلغ ۷ میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض حمایت شدند، عنوان کرد: با ارائه مشاوره، راهمایی، استقرار در مراکز رشد بسیج و حمایت مادی از طرح‌های رسیده به جشنواره حمایت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار