فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

امیدآفرینی رسالت فعالان فرهنگی است

سردار «اکبری» گفت: مطالبه گری از مسئولین و امیدآفرینی در بین مردم از رسالت‌های فعالان فرهنگی هنری و رسانه‌ای بسیج است.
کد خبر: ۶۱۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 10September 2023

امیدآفرینی رسالت فعالان فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در رزمایش یک روزه فعالان فرهنگی هنری بسیج استان چهارمحال و بختیاری با عنوان «مثل مصطفی»، اظهار داشت: هر روز به بهانه‌ای دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام عظیم اسلامی هستند و بسیج باید همواره در صحنه باشد و کنشگری انجام دهد؛ زیرا سد کردن رخنه دشمن بسیار مهم‌تر از ترمیم رخنه و نفوذ است.

وی با بیان اینکه غافلگیری در قاموس بسیج جایی ندارد، به برخی از ویژگی‌های شهید مصطفی صدرزاده اشاره کرد و افزود: اینکه از جوانی نورانی و تأثیرگذار نام برده می‌شود و آقا و مولایمان می‌فرمایند مثل مصطفی باشید، بخاطر برنامه‌های فراگیر این شهید بزرگوار است که در عرصه‌های مختلف فعال بودند و برای همراه کردن مردم و کم کردن فاصله آن‌ها با دین و برقراری ارتباط جوانان با مسجد فعالیت می‌کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) روایت اول، مطالبه گری و امیدآفرینی در جامعه را رسالت فعالان فرهنگی هنری بسیج دانست و با اشاره به کارگروه‌های ۱۱ گانه این رزمایش، اظهار کرد: دشمنان با اسلام ناب و ایران قوی دشمنی دارند.

سردار اکبری قدرت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتراف همگانی کشور‌های خارجی را یادآوری کرد و گفت: نزدیک شدن به قله در فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگرفته از آینده نگری کامل معظم له نسبت به وضعیت فعلی کشور دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف همچون هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه بصیرت، دهه فجر و... تا پایان سال، تأکید کرد: رزمایش مثل مصطفی تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه دارد و کار بسیجیان شبانه روزی است و تعطیل بردار نیست.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با قرائت بخشی از وصیت نامه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: این شهید بزرگوار عامل به وصیت خویش بوده و امروز به تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در رزمایش «مثل مصطفی» عهد می‌بندیم همچون شهید صدرزاده با تمام ظرفیت کار کنیم تا وصیت نامه شهید سلیمانی برزمین نماند.

وی با اشاره به رشد چشمگیر در عرصه‌های مختلف جهاد علمی، هنری، مردم داری و مردم یاری و مردم نوازی که شاخصه خاص بچه‌های سپاه و بسیج است، خاطرنشان کرد: مطالبه گری از مسئولان و امیدآفرینی در بین مردم از رسالت‌های فعالان فرهنگی هنری و رسانه‌ای بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها