معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردمی بودن یکی از اصل‌های دولت سیزدهم است

«حسین‌میرزایی» گفت: یکی از مهم‌ترین اصل‌های دولت سیزدهم مردمی بودن آن است و تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری نیز سعی دارند در غم و شادی همراه مردم باشند.
کد خبر: ۶۱۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 10September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن حسین‌میرزایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در امیدآفرینی، اظهار داشت: امیدواریم با شکل‌گیری یک تعامل سازنده شاهد اطلاع‌رسانی مطلوب و برتر در سطح استان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند، افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری با حضور در نقاط مختلف استان به بررسی مشکلات می‌پردازند و تمامی سعی خود را جهت رفع این مشکلات به کار می‌گیرند در حقیقت یکی از مهم‌ترین اصل‌های دولت سیزدهم مردمی بودن آن است و تمامی مسئولان استان نیز سعی دارند در غم و شادی همراه مردم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه امروز استان به یک کارگاه فعال تبدیل شده است و اقدامات بسیار موثری در حوزه‌های مختلف اعم از عمرانی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، اقتصادی و... صورت گرفته است.

حسین‌میرزایی به حوزه فرهنگی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: چهارمحال و بختیاری در این زمینه نسبت به سال‌های گذشته رشد بیش از ۱۰۰ درصدی داشته همچنین در حوزه ورزش و جوانان شاهد رشد بسیار خوبی در زمینه سرانه ورزشی و عدالت توزیع هستیم.

وی عنوان کرد: در سایر حوزه‌ها مانند آموزش و پرورش نیز اقدامات خوبی در چهارمحال و بختیاری انجام شده برای مثال برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران و معلمان یکی از این اقدامات به شمار می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان دارای ظرفیت‌های بالا و بی‌شماری است که باید به فعلیت برسند بنابراین باید همگی در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی تلاش کنیم تا این امر محقق شود و آینده‌ای درخشان داشته باشیم.

در ادامه این نشست «پیام احمدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عضویت خبرنگاران در شورای اطلاع‌رسانی استان، ابراز داشت: این شورا در جهت سیاست‌گذاری‌های کلان اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چهارمحال و بختیاری اعتبارات خوبی در حوزه قرآنی و در قبال طرح‌های قرانی توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار